Grill Restaurant Kelt


Poloha

Tahle vcelku nenápadná restaurace se nachází téměř na okraji Pardubic směrem na Opatovice nad Labem.

Posezení

Návštěvníkům během letních prázdnin nabízí jak venkovní posezení, tak i posezení v interiéru restaurace. Obě varianty jsou velmi příjemné, venkovní sezení je ale přesto o něco hlučnější, protože se nachází u silnice.

Objednávky

Přes oběd si zde můžete objednat jídlo z obědového menu, nebo si vybrat něco ze stále nabídky.

Já zvolila stálou nabídku a příjemným překvapením pro mě bylo, že jsem na jídlo nemusela čekat dlouho. Co se týká obědového menu, nijak zvlášť mě v tištěné podobě nenadchlo. Překvapilo mě, že jsem na něm nenašla žádnou polévku.

Můj výběr

A co jsem si tedy nakonec vybrala? Pochutnala jsem si na krémové česnečce, které by neuškodilo trochu výraznější dochucení.


Jako druhý chod jsem zvolila vepřovou panenku a domácí bramboráčky. Ačkoliv se mi zpočátku zdálo, že je porce celkem "hladová", byla jsem nakonec ráda, že se mi podařilo vše sníst.



Zaplatíme!

V restauraci můžete platit hotově i kartou, což je super vzhledem k tomu, že ceny jsou tu vcelku vysoké. Za polévku mi napočítali zhruba 45 Kč (účtenku jsem samozřejmě ztratila), ale cenou druhého chodu jsem si téměř jistá, ten byl za 260 Kč. 

Za mě to nebyla zrovna ideální situace. Když jdu někam na běžný a nikoliv slavnostní oběd, prioritou pro mě je dobře se najíst za přijatelnou částku. Kdybych navštívila restauraci sama, nejspíš bych se zvedla a šla jinam. 

Celkový dojem

Kdybych měla svůj zážitek z Grill Keltu shrnout, byl by vesměs pozitivní. Prostřední bylo příjemné, obsluha rovněž. Ačkoliv jsem si nad jídlem trochu zafrfňala, bylo chutné, nicméně (dle mého čistě subjektivního názoru) neodpovídalo ceně.

Grill Restaurant Kelt Vám tedy mile ráda nabídnu k návštěvě. Možná budete trochu frfňat jako já, ale rozhodně neodejdete zklamaní! :) 


Komentáře

  1. Je tak smutné, že moje restaurace je kvůli koronavírusu uzavřená. A musím nějak vydělat peníze. Rozhodl jsem se zkusit obchodování na forexu po přečtení recenzí o tom forex broker rating. Vypadá to, že je to šance vydělat si něco, pokud jste dostatečně trpěliví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat