Taková normální rodinka (3): Nedělní obědy nejsou pro slabé povahy




NEDĚLNÍ OBĚDY NEJSOU PRO SLABÉ POVAHY

Konverzace u rodinného oběda zkrátka miluju. Zpravidla se u nás nad talířem totiž řeší zásadní otázky týkající se nezřídka naší drahé a vroucně milované vlasti. Třeba jako dneska:


Babča - A já jsem volila Zemana. Je to takovej hodnej prezident.
Já - Babi, hodnej prezident neříká o novinářích, že jsou pitomci...
Táta - Slyšel jsem, že Zemana z natáčení poslední debaty odvážela sanitka, Ovčáček dokonce někde tvrdil, že mu shání vozejček.
Máma - Ale na druhou stranu ten Drahoš nic neví o politice.
Táta - A co Havel?
Máma- Havel byl zcestovalej.
Táta - Jak mohl být zcestovalej, když seděl na Pankráci?
Máma - Ale pustil sem Budhu.
Táta - Co to meleš?
Máma - Ale to maso je dobrý,co?

(Já - brečím smíchy (?) a zuřivě mlátím hlavou do stolu)

Komentáře