Jak letět a nezbláznit se



   2. Našprtejte si obsah svého batohu.

Hlavně si ten batoh teda nejdřív ukliďte, ať je chudáky celé nezmatete. Pak si do něj pečlivě naskládejte věci a, nedělám si srandu, pořádně si našprtejte obsah batohu. I když máte jen příruční zavazadlo, stejně prochází kontrolou. Pokud krok č. 2 podceníte, můžete dopadnout třeba jako já.

Na obrazovce se objevil „rentgen“ mého batohu. Zmatený pohled na přítele: „Tohle není moje.“ Paní v uniformě na mě s údivem kouká, ačkoliv mi nerozumí, protože je Britka jako poleno, tuší nějakou zradu. Čekám, kdy mě srazí k zemi parta ozbrojených týpků a nasadí mi klepeta.

Nemilosrdně přitiskne prst na obrazovku a ptá se, co je ta hranatá věc dole. Netuším. Vlastně ani nevím, že jsem si nějakou hranatou věc dolů dávala. Následuje nefalšovaný „Walk of shame“. Paní rozepíná batoh a kousek po kousku z něj tahá všechny moje intimnosti. V tu chvíli jsem ráda, že nevezu ruskou knížku v originále. Natuty by mě zavřeli. Putinův špeh dobývá Londýn, hahaha.

PS: Byl to Kindle.

Komentáře